Stable evry day!

hej!

nu har jag kommit hem från stallet, jag ska börja vara där från mån till fre!!! men det dåliga är att jag kan bara sköta candino på onsdagar:( så jag får sköta kabare mån, tis, tors, fre:) det är ju bra men jag skulle helldre sköta candino varje dag!!!

men nu annat, vi ska måla om mitt rum till vita väggar och någon annan fär på listerna, några förslag?
men idag hade vi idrott men man fick lite svårt att konsentrera mig för på andra sidan spelade killarna(7:orna-9:orna) basket UTAN TRÖJOR!!!!!!!!!
så då blir det ju lite svårt att konsentrera sig haha

bye!;)

Kommentarer
Postat av: BigBozz

OMGAAAAAAAAAD VAR DOM VERKLIGEN UTAAAAAAAAAAN TRÖÖÖÖÖÖJJOR!!!!!!!!!!

2011-05-12 @ 07:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0