ny duschad!

Hej!

har presis duschat och känner mig grymt fräsch! jag älska känslad efter man har duschat man känner sig väldigt, väldigt fräsch!



men iaf är hemma hos pappa  kom precis fotöljen(cafe/resturang i stan) dit vi åkte och åt efter öppet hus(so boring). jag åkte hemmifrån vid fyra för jag hade inget och göra så jag åkte då sedan så gick jag runt med Lisa och vi tittade på ngn show som några i 7:an gjorde det var grymt kul det var typ olika sketcher som de spelade och alla hade ngt med vatten att göra för det där öppet huset var om vatten(boring men det var kul). men i en sketch så var alla som i ett flygplan(stolar i rad som skulle föreställa det) och senare så sa piloten: "jag har dåliga nyheter vi kommer att krasha ner i vattnet. om ni tittar på höger vinge så ser ni att den brinner. men om ni tittar på vänster vinge så ser ni att den också brinner och om ni tittar ner så ser ni kanske en gul plupp... det är en livgåt"   alla pustade ut och sa: "vi är räddade" och piloten fortsatte" det är där jag sitter ha en trevlig krash!" alla började skratta ihjäl sig haha

det fanns typ 5-9 sketcher till men de orkar jag inte skriva så ni får nöja er med det här!

Bye!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0