Maskeradskötar tävling!

Hej!

nu kom jag hem från maskeradskätar tävlingen som jag och min syrra hanan var med i. maskeradskötar tävling går ut på att du ska ryckta em häst och klä ut den till något sen får man poäng för utklädnaden och borstningen. vi fick 97 poäng! men vi kom på 4-5 plats:(

här är dem som var med:


den här gjorde vi(skrållan som brud tärna):







snow berry som prisessa med vingar:





caffe latte som typ dracula eller ngt:



svansen var fett cool:



oliv som clown:




daisy som ängel:




nutina som prinsessa:







nansen som utställnings häst:






candino som ngt:





Allan som babsan(kom 1:a):






mustang som enhörning:








Misty som kock(inte så bra utklädnad om jag får säga det själv):




tuva som ngt jag inte vet:




elof som pegasus:






jonatan som någon som fryser:




ronja som pirat:






taran tella som älva(kom 2:a):







bontje som tomte(kom 3:a):




inte så bra bilder men det var alla......

bye!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0