kommer bli dålig uppdatering idag:(

Hej.

Det kommer att bli dålig uppdatering idag för vi har öppet hus i skolan och man måste vara där till HALV SJU!!!!! jätte dåligt och jag har inte lyckats förståhur man kan blogga i mobilen(som jag har provat son inte funkar). så jag får hoppas att jag hinner göra 1-2 inlägg ikväll men det är nog inte så stor chans att jag hinner. Men det som är bra är det att vi kommer att sluta 12 i morron!! för att vi var där på kvällen. så jag blev tvungen att avboka min ridning:-(
men det som är bra är att jag har hittat en tid att rida igen i morron i stället är inte det bra:-)

önskar alla mina läsare en trevlig dag!

bye!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0