home!

hej!

nu är jag hemma och har precis vaknat. Jag är hemma från skolan idag för att i natt spydde min syrra och vi delar rum så jag vaknade och spydde nästan själv. det stank så blä det går inte ens att förklara hon spydde upp pasta sallad bläääää!!!! så vi kunde inte sova med den lukten även fast mamma hade torkat upp det. så vi gick och la oss i soffan(det är svårt att sova i soffan men det var det inte då det måste vara för att jag var super trött). så jag har inte fått sova ngt på typ hela natten så jag fick stanna hemma med min syster jippieh(inte). och föresten nämde jag att hon spydde för att hon hade ätit jätte mycket feta grejer tex så åt hon ett sånt där snackpack från mcdonalds och så drack hon något läsk liknande. men jag kommer att försöka göra många inlägg idag men vi får se.
ni får en bild på rocky hehe:




bye!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0