Hej!

Hej!

Jag hade fel man behövde inte var där från 4 till halv 7 man behövde bara vara där i en och en halv timme! fast såklart så fick jag den senaste tiden halv 6 till halv 7 så jag missar ridningen ändå!!! men jag komme rändå att rida igen det i morron! det är bra men iaf jag blir iritterad på våran NO och matte lärare Karin som var tvungen att ge mig den senaste tiden så att jag missade min ridning jag blir så iritterad!!!! åååååååh jag vill bara skrika " JAG VILL RIDA!!!!!!" men det kan jag inte nu!! så här kommer en bild som visar hur arg jag är(fast jag är argare):




jag vill bara slå karin!!!!



det där är jag just nu(fast smalare)

bye!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0