hej!

Hej!

Nu är jag hemma från stallet och har bråkat med två idioter! Jag vill inte säja namnen för att vara snäll jag orkar inte med mer bråk. Jag lovar de har kallat mig: fet gris, bitch, hora, m.m. oschysst va men jag ska inte säga ngt för jag har inte sagt att jag inte var elak men de var de som började med att kalla mig bitch på sms så omoget. Och då blev jag sur och skrev lite fula saker men jag har ingen lust att säga det men om ni vill veta så kan jag visa våran sms linje eller vad man ska kalla det så säg det i en komentar så gör jag det:) Men iaf det har blivit lite dåligt med dagens sötis nu så jag kommer att göra det lite då och då nu bara så ni vet.

bye!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0