svar till frågestund!

1. vilken är din favorit blogg?
Min speciella favorit blogg är nog fokis blogg fokis.se hon är väldigt duktig på att blogga m.m

2. Går du på någon sport?
Ja jag går på ridning och ska kanske börja på badminton+ ibland simning om det gills hihi.

3. Vad tycker du om fotboll?
ehm.. jag ska inte säga att jag inte gillar det men jag är inte så förtjust i det heller men fernando torres ser bra ut haha!

4. vilken är din favorit film?
twilight såklar im a twilight geek i love jacob haha

cute soooo cute

5. Går du på simning?
ja ibland jag struntar i den ibland haha

6. Vem fick du dina nya sol glasögon av?
Jag fick dem inte jag köpte dem på lindex!

7. är det din pappa på riktigt han som spelar på ATG?
neej han är min bonus han är tillsammans med min mamma men han är inte min "riktiga" pappa han heter patrik och spelar inte ATG haha

8. om inte vems pappa är han då?
han är mina "bonus" syskon hanan, hatem, adem, björn, madelene och glenn jag vet rätt många va!

fler svar kommer senare men kan ni inte frfåga lite mer plzz!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0