mer bilder på min sötnos!

här är han äntligen......


haha han hade lekt i snön!



han är så söt och fluffig på den här bilden håller jag på att busa med honom jag
håller leksaken bakom telefonen hihi


han är ute och leker!


hehe han är rädd för sopborsten min lilla fegis..


hehe tog bild med blixt gulligt va han går alltid runt sådär typ halv ler hehe
just nu sitter han under mina fötter och halv ler också hihi


kolla vad gullig+ han har papper på hakan hihi


han står och skäller så gulligt min lilla kille det...


mer bilder kommer någon annan gång lovar

hej då för tillfället!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så söt<33 gillar dej malin på gsm<33

2011-03-19 @ 22:13:09
Postat av: Hanen

Naw lila Rocky <3<3<3<3 såå söööt eller hur Malin

2011-03-20 @ 09:53:03
Postat av: Ellen

Gud, rocky e såå sööt!

2011-03-20 @ 12:50:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0